11.1.2021, ToSiPiš.cz: HOMEProjektové řízeníOsobní rozvoj

Zdeněk Bauer, voice over

Pandemie covid-19 zasáhla vedle firem i drobné živnostníky a malé podnikatele. Co některé z nich zachránilo? Adaptabilita a diverzifikace je benefitem, hrozí ale i přepracování. Každý příběh a jeho okolnosti jsou svým způsobem unikátní. Nicméně jejich srovnání odhaluje několik rysů shodných pro podnikatelské úspěchy i neúspěchy. Které recepty zafungovaly?

Jak na HOME OFFICE • Aby práce z domova fungovala

Jak efektivně plánovat práce z domova? Dnes pracuje z domova kde kdo, ale výkon drhne. Podívejte se na stručný základní návod, podle něhož můžete strukturovat svůj pracovní den a předcházet zbytečné nervozitě. Home office je docela speciální pracovní disciplína. Pokud se na ni dostatečně nepřipravíte, budete frustrovaní. Když ale práci z domova ovládnete, získáte skutečné benefity.

Videokonference pro firmy i OSVČ • Jak na to

Jak na videokonference? Výběr konkrétní aplikace je pouze na vás: Zoom, Google Meet (Google Hangouts), Microsoft Teams (Skype), FaceTime, Workplace Messenger nebo jiný chat. Námětem našeho videa je něco jiného. Jak si během pandemie COVID-19 osvojit základní pravidla pro telekonference. Jak se videohovorů nebát. Jak z videochatování učinit svou novou konkurenční výhodu. Videohovory jsou pro vás možná novinka. Nebuďte proto zbytečně konzervativní. Potřebujete nové dovednosti a taky nadhled. Vystupte ze své komfortní zóny. Videokonference vám nabízejí nové příležitosti.

Během krize svůj podnikatelský plán přepracujte

Přehodnoťte svůj dosavadní byznys plán. Jakákoli výraznější krize nebo celospolečenská změna je vždycky signálem k tomu, abyste svůj stávající podnikatelský plán inovovali. Vždy je dobré zamyslet se nad dosavadním podnikatelským záměrem a přehodnotit stávající strategie. Ve videu najdete několik inspirativních příkladů z praxe. A přečtěte si také článek Jaký byl první covid rok z pohledu drobných živnostníků a malých firem v České republice.

Byznys plán – Pojmy nejsou dojmy

Podstatou podnikatelského plánu je identifikovat potenciál trhů a možnosti jejich kultivace. Při jeho tvorbě je nezbytný například sběr informací z trhu, SWOT analýza, zdravá skepse, systémový přístup. Účelem byznys plánu je odlišit pojmy a dojmy, fakta a názory, věci životaschopné a sebedestruktivní. Ve videu také uvidíte, do jaké míry lze brát vážně „příklady úspěšné praxe“ jiných podnikatelů.


Deník morového roku



›› Zpět

Nahoru