19.9.2017, ToSiPiš.cz: HOMENakladatelství Zdeněk BauerPěna dní

Nedostatky kontextové reklamy

To se zas kontextová, respektive remarketingová reklama zase ukázala…

Zatímco jsem přes Google marně hledat jeden starší materiál k foglarovce Tajemství Velkého Vonta, začaly se mi na všech stránkách objevovat odkazy na nákup tohoto třetího stínadelského příběhu. Občas se zobrazovaly i úplné nesmysly…

Každopádně mi teď chybou nějakého marketéra nabízejí i speciální edici. Můžete ji vidět přímo na obrázku.

Remarketing

Remarketing, nebo též retargeting je forma opakovaného marketingu. On-line obchodníkům umožňuje nabízet uživateli opakovaně reklamu na základě jeho historie. V praxi to nejčastěji vypadá tak, že když určité zboží poptáváte na jednom místě, ať už ho koupíte, nebo ne, objevuje se vám pak v reklamě na všech dalších internetových stránkách, které navštívíte.

Určitě jste to už někdy zažili. Navzájem propojené špehovací digitální systémy prostě vyšmejdí vaši stopu. Nejsou ale schopni pochopit, zda jste hledané zboží chtěli skutečně koupit. V mém případě to tak nebylo.

ZB


›› Zpět

Nahoru